Publicat de: damianion | Septembrie 15, 2017

Tabara MIA – o lucrare extraordinară!

O vară extraordinară!

Multe binecuvântări și daruri, o grămadă de jocuri noi, timp bun, voluntari de calitate și participanți excepționali.

Vrei să te implici în echipa noastră?

Dacă ai cel putin 16 ani, o relație personală cu Dumnezeu și ai inimă să slujești, aplică pe site-ul nostru!
Suntem nerăbdători să te cunoaștem.
     Unde te poți implica?
  •  Consilier
  •  Laudă și închinare
  •  Echipa de sport
  •  Multimedia
APLICĂ ONLINE

Paintball

Războiul a continuat și în pădure, pe terenul de paintball special amenajat. Capturează steagul și Ultimul om în picioare au fost 2 din stilurile de joc adoptate.

Bubble Soccer

Un alt moment plin de distracție a fost când am jucat fotbal îmbrăcați cu baloane gonflabile uriașe.

Rope Course

Cursul prin copaci și cățărarea nu au lipsit. Fiecare taberist a avut ocazia să-și înfrunte frica de înălțime și să ne arate curajul de a ajunge cât mai sus, cât mai repede.

Tiroliană

De asemenea ne-am bucurat de adrenalina tirolianei și de peisajul extraordinar.

Călărie

Am petrecut un timp de neuitat la centrul de echitație, iar mulți dintre noi am avut ocazia să încălecăm pentru prima dată.

Water Baseball

Inspirați din jocul american de baseball, am creat propriul nostru joc de două ori mai distractiv. În locul bazelor de plastic, am montat  4 piscine pline cu apă.

Foc de tabără

Nu în ultimul rând, ne-am distrat și la focul de tabără din ultima seară unde am cântat, povestit și petrecut timp de calitate împreună cu cei mai buni prieteni. A fost o seară specială pentru că atunci ai fost provocat să iei o decizie de schimbare în viața ta.

Nu uitați că următorul nostru eveniment este Tabăra de iarnă. Nu vă faceți planuri căci avem o mulțime de surprize pregătite pentru voi!

SUBSCRIBE:
Urmăriți-ne pe Facebook: Tabara MIA
Urmăriți-ne pe Instagram: Camp MIA
Abonează-te la canalul nostru de youtube: Camp MIA
Contactați-ne pe adresa de e-mail: MIA@liferomania.org

Categorii

