Publicat de: damianion | Martie 9, 2017

Coca-Cola a lansat o reclamă ”gay-friendly” care se adresează tuturor genurilor şi generaţiilor, în cadrul unei campanii globale care a fost lăudată pentru faptul că sprijină diversitatea şi sentimentul de includere în societate a membrilor comunităţii LGBT

Producătorul de băuturi răcoritoare Coca-Cola a lansat o reclamă ”gay-friendly”, în care un frate şi o soră concurează pentru simpatia unui tânăr aflat pe marginea unei piscine, în cadrul unei campanii globale care se adresează tuturor genurilor şi generaţiilor şi care a fost lăudată pentru faptul că sprijină diversitatea şi sentimentul de includere în societate a membrilor comunităţii LGBT, informează Reuters.

”Gay-friendly” este o expresie care se referă la anumite locuri, politici, persoane, companii şi instituţii care sunt deschise şi primitoare faţă de membrii comunităţii LGBT (lesbiene, gay, bisexuali, transgender), cu scopul de a crea un mediu marcat de susţinere, respect, egalitate şi lipsa prejudecăţilor.

”Rivalitatea dintre fraţi nu a arătat niciodată mai atotcuprinzătoare ca acum”, au declarat reprezentanţii publicaţiei Out Magazine, referindu-se la noua reclamă a companiei Coca-Cola, ce a fost lansată săptămâna trecută. Jurnaliştii de la Marketing Week au avut o opinie similară.

Continuarea pe www.news.ro

Anunțuri

Categorii

%d blogeri au apreciat asta: