Publicat de: damianion | Februarie 22, 2017

JURNALUL lui ABIGAIL

abigail-foto-aurelia-mocan-fb

M-am tot gandit in ultima vreme sa postez regulat ganduri si situatii din jurnalul nostru. In momentul in care am aflat ca fetita mea are leucemie am inceput sa caut informatii despre boala apoi despre tratament si in cele din urma despre medici, spital, alimentatie… am gasit informatii (in mare) despre subiectele mele, insa nu am gasit marturii ale mamelor care si-au tratat copii la Spitalul de copii, din Oradea. As fi vrut sa stiu pareri de la parintii care au trecut prin situatii asemanatoare, dar imi dau seama ca este destul de greu sa faci asta in asemenea circumstante; cand esti aici te rogi sa treaca repede si bine, dupa ce ai trecut iti doresti sa nu-ti mai amintesti.

Am facut analizele, am aflat diagnosticul, am informat familia si ne-am gandit la solutii; sa ramanem in tara? sa ramanem la Oradea? Cu idei, sfaturi si solutii au venit si prietenii din strainatate… decizia trebuia sa o luam noi, eu si sotul… Ne-am hotarat sa ramanem in Oradea, sub supravegherea Dr. Ritli; nu stim care va fi traseul, dar stim ca Dumnezeu e cu noi in salon.

Voi incerca sa scriu despre experienta noastra, poate cineva la un moment dat se va confrunta cu o situatie asemanatoare, desi imi doresc sa nu treaca nimeni pe aici.

Despre cum am descoperit ca fetita are o problema de sanatate, kimioterapia si reactiile colaterale, relatia cu personalul medical si alimentatie voi scrie zilele urmatoare.

Dumnezeu cu noi!

Calin & Aurelia Mocan

Categorii

