Publicat de: damianion | Octombrie 21, 2016

Daniel Branzai: Unitatea creștină din România îl îngenunchează pe președintele

Domnul președinte și-a îndulcit poziția în conflictul deschis cu reprezentanții cultelor creștine din România. Să fie un semn bun?

Problema din fața președintelui României nu este simplă. Redusă la câteva cuvinte, ea poate fi formulată așa:

În fața cui îngenunchezi?

Președintele poate îngenunchea în fața lui Dumnezeu împreună cu toși creștinii șioamenii normali din România sau poate îngenunchea în fața puterilor politice mondiale, adepte și practicante ale unei lipse de moralitate înspăimântătoare.

Filiera României spre Europa are un profil care vrea să schimonosească tiparul moral al națiunii. ,,Cei ce se-aseamănă de adună“ spune vechiul proverb. Și reversul este acum valabil: ,,Cei ce vor să se adune, trebuie să se asemene“. Doamne, ai milă de cei chemați să fie ,,ca Tine“!

În lumea de azi au apărut o mulțime de antichristi. pasiunea lor, așa cum foarte bine  afost formulată de un român, este normalofobia (împotrivirea față de ceea ce este normal prin creația divină, depravarea și stricăciunea). Ei forțează alungarea lui Christos din societate pentru a-i face loc Antichristului cel mare.

+++

Adevărul.ro: Iohannis face un pas înapoi în problema căsătoriilor între persoane de acelaşi sex: Doresc o discuţie onestă. Nu am acuzat Biserica. Este nevoie de conciliere

Preşedintele Klaus Iohannis a spus că declaraţiile sale de toleranţă au fost interpretate în mod greşit, ceea ce arată nevoia de conciliere socială. Şeful statului a spus că nu a intenţionat să atace Biserica Ortdoxă Română sau o altă Biserică.
„Au perfectă dreptate. Deja felul în care unii au interpretat afirmaţiile mele arată nevoia de conciliere, de pace socială. Eu nu am acuzat pe nimeni şi nici nu am intenţionat să acuz Biserica Ortodoxă Română sau Biserica Pendicostală. Eu am atras atenţia asupra unor pericole. Coaliţia pentru Familie mi-a spus să detaliez. Au dreptul la petiţie. Este un demers constituţional. Nu a pus nimeni ceva sub semnul întrebării. Doresc o discuţie onestă, calmă“, a spus Klaus Iohannis.
Oficialii Patriarhiei Române au trimis în cursul zilei de joi, 20 octombrie, un comunicat de presă ca reacţie la declaraţia preşedintelui Iohannis privind căsătoria persoanelor de acelaşi sex.

+++

Două comentarii din reacțiile la articolul din România Liberă:

Dle V. Viski , privind “normalitatea ” pe care o sustineti , presupunând ca intr-o zi toti romanii ar fi homosexuali iar toate româncele lesbiene , cum vedeti viitorul poporului roman ? ( discutia se poate extinde la nivel de Omenire !) Sigur , veti spune , vom “fabrica” prunci in eprubete . Si vom deveni un popor de …clone. Vi se pare normal ?

+++

In curand Iohannis o sa fie numai presedintele alora ca voi. Sper eu, intr-o tara numai a voastra, in care normalofobia o sa fie ridicata la rang de religie.

Sursa: https://barzilaiendan.com 

Categorii

