Publicat de: damianion | August 24, 2016

Câştigătoarea medaliei de aur Brianna Rollins: „Vreau să fiu cunoscută ca sportiva care îl glorifică pe Dumnezeu”

2016-olympics-brianna-rollinsBrianna Rollins a câștigat o medalie de aur  la Jocurile Olimpice de la Rio, dar ea spune că vrea să fie memorată pentru credința ei cât și atletismul ei. Rollins a câştigat aurul la obstacole de 100 de metri categoria femei. Cei doi coechipieri din SUA, Nia Ali, și Kristi Castlin, au câştigat argint și bronz. Este prima dată din 1972 când o singură țară a câștigat aur, argint, bronz la aceeaşi categorie, potrivit The Christian Examiner.

Într-un interviu pentru un post-cursă, Rollins s-a grăbit să vorbească despre credința ei creștină: „Eu L-am păstrat pe Dumnezeu pe locul întâi și am continuat să îi las să mă călăuzească de-a lungul rundelor”, a spus ea. „Am format un cerc de rugăciune în această dimineață și am lăsat prezența Lui să vină peste noi.”

„Sunt atât de emoţionată. Sunt binecuvântată și recunoscătoare lui Dumnezeu”, a continuat ea, adăugând că a fost o onoare să fie capabilă de a câştiga o medalie cu Ali și Castlin. Rollins împărtășește adesea despre credința ei pe social media. „Vreau să obţin recorduri mondiale și să câștig medalii de aur, dar, de asemenea, doresc să fie cunoscută ca atleta care a slăvit pe Dumnezeu prin atingerea deplină a potențialului”, spune ea pe profilul de Twitter.

În biografia sa pe Twitter face referire la credința ei: „slăvind pe Dumnezeu prin talentul cu care El m-a binecuvântat… Dumnezeu este Iubire!”.

stiricrestine.ro

Categorii

