Publicat de: damianion | Mai 9, 2016

O tânără studentă a fost agresată pe stradă pentru că a îndrăznit să susțină public VIAȚA și sprijinul pentru femeile aflate în criză de sarcină. Mesajul transmis după această experiență neplăcută

Paula Popescu, o tânără studentă care a îndrăznit să susțină public și să promoveze pe Facebook viața și sprijinul pentru femeile aflate în criză de sarcină, a fost agresată pe stradă de un grup de șase tinere, conform  studentipentruviata.ro

Aceasta a avut puterea să meargă mai departe și a povestit evenimentul nefericit prin care a trecut pe contul său de Facebook.

”Unele probleme apar când te aștepți mai puțin, cu atât mai mult când ești în vacanță, acasă, într-un oraș mic. Înainte de a avea loc Marșul pentru viață am decis să-mi fac un selfie cu tricoul Asociației Studenți pentru viață și am postat fotografia pe mai multe grupuri din orașul meu, gândindu-mă că sunt persoane preocupate de cauza pentru viață.

Continuarea pe www.activenews.ro

Lasă un răspuns

Categorii

