Publicat de: damianion | decembrie 23, 2014

Volkswagen intra pe segmentul low-cost: Masina germana care va concura Loganul

Grupul auto german Volkswagen a dezvaluit in data de 18 decembrie, la un eveniment intern dedicat directorilor grupului, un concept al propriul sau vehicul cu pret scazut, modelul urmand sa fie comercializat incepand din 2016 pe pietele emergente sub o marca specifica, informeaza revista economica franceza Challenges.

‘Lucram la un vehicul cu pret scazut, logic cu tarife sub cele de la debutul gamei actuale a Volkswagen, adica mai putin de 80.000 de yuani (8.500 de euro) in China’, a declarat recent Christian Klingler, responsabil de vanzari in comitetul director al Volkswagen. ‘Prioritatea este China insa si cu declinari regionale in Rusia, America de sud sau in alte tari emergente’, a spus Klingler. Intrebat daca marca va ajunge si in Europa de Vest, Klingler a raspuns: ‘nu e bine sa spui niciodata nu. Insa acest lucru nu este prevazut a priori’.

Daca la inceput s-a aratat sceptic, Volkswagen a decis sa urmeze exemplul dat de Renault cu faimoasele Dacia Logan, lansat in 2004, Sandero sau Duster. Intre timp insa grupul francez a luat un avans serios pe segmentul low-cost si in 2014 ar urma sa vanda peste un milion de unitati, cu marje de profit semnificativ de peste 10% in cazul Duster.

Intrebat daca Volkswagen se inspira din exemplul constructorului francez, Christian Klingler a raspuns ca ‘Renault s-a adaptat foarte bine cu vehiculele ieftine’, dand exemplul Sandero ‘vandut in Rusia, America de Sud si Europa’.

Dupa ce a lansat vehicule low-cost, Renault are de gand sa treaca la urmatoarea etapa prin lansarea unui vehicul ‘ultra low-cost’. Constructorul francez si aliatul sau japonez Nissan vor incepe sa produca anul viitor in India un vehicul cu un pret de cost mai mic de 5.000 de euro, vehicul care va fi prezentat in mod oficial la mijlocul lui 2015. Vehiculul va fi vandut si de Nissan sub marca sa ieftina Datsun.

Compania Dacia a fost preluata de Renault in anul 1999. Relansata in 2004 cu modelul Logan, Dacia a devenit un jucator de notorietate pe piata auto europeana.

Sursa: www.business24.ro


Lasă un răspuns

Te rog autentifică-te folosind una dintre aceste metode pentru a publica un comentariu:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Categorii

%d blogeri au apreciat: